”La revista trimestral rumana ROTONDA VALAHA Nº 4 (7)” - ”Revista trimestrială românească ROTONDA VALAHĂ, Nº 4 (7)”

-- La revista trimestral rumana Revista ROTONDA VALAHĂ nr 7, 2017, revista de Literatura, Arte y Civilización, miembro de la Unión de los escritores de Rumanía - La Sucursal de Sibiu y miembro de la Asociación Cultural "El Mensajero de Valcea", Nº 4 (7), abarca en sus páginas poemas de mi autoría,  un gran selección de las traducciones que hice a los escritores Fernando Pastor Pons y Óscar Wong y un artículo las presentaciones de este año de mi libro Egometría, de la revista Crátera y del libro de haikus "La soledad encendida"firmado por Gregorio Muelas Bermúdez y Heberto de Sysmo.
La revista se publica en soporte digital y de papel y será presentada en la Feria Internacional del Libro GAUDEAMUS 2017 de Bucarest.
-- Revista trimestrială românească Revista ROTONDA VALAHĂ nr 7, 2017, Nº 4 (7), revistă de Literatură, Artă și Civilizație, revistă membru al Uniunii scriitorilor din România și al Asociației ”Curierul de Vâlcea”, publică în paginile sale poeme semnate de mine, un amplu grupaj de traduceri pe care le-am făcut scriitorilor Fernando Pastor Pons și Óscar Wong, și un articol despre evenimentele culturale la care am participat în acest an, prezentarea cărții mele Egometrie, prezentarea revistei Crátera și prezentarea volumului de haiku ”Singurătate aprinsă" semnat de Gregorio Muelas Bermúdez și Heberto de Sysmo.
Revista se publică pe suport de hârtie și digital și va fi prezentată la Târgul Internațional de Carte GAUDEAMUS 2017 din București.


















Comentarios

Entradas populares