”Egometrie”-”Egometría”de Elisabeta Boțan




Imagen recogida de la red


Egometrie              

Pașii îmi îngenunchează de atâta rătăcit prin propria mea geometrie
-labirintul acesta pietros de cicatrici fosilizate-
 îmi rănesc atât de tare atingerile cu colțurile lor ascuțite
 nu mai știu de unde începe ființa mea în acest abis 
                                                                             de căutări...
Drumul tumultuos se luminează când capătă forma spiralei.
zborul se reînnoadă ca să se înalțe prin cuvânt.



Egometría             

Mis pasos se arrodillan de tanto errar por mi propia geometría 
-por este laberinto pedregoso con cicatrices fosilizadas-
sus agudas esquinas tan fuerte me hieren los roces
que ya no sé por donde empieza mi ser en este abismo 
                                                                               de búsquedas...
El camino tumultuoso se aclara cuando cobra forma de espiral,
el vuelo se reanuda para alzarse a través de la palabra.







Comentarios

Entradas populares