”Poem pentru mama”-”Poema para mi madre”de Elisabeta Boțan



Imagen de mi archivo personal




POEM PENTRU MAMA


Mi-ai pregătit făgașul unui drum 
care să-i semene celui pe care tu l-ai primit ca zestre,
brodat cu grijă, cu motive și culori tradiționale.
Dar m-ai legănat în lumina căutărilor 
și pasul meu a crescut atât de rebel 
că nu-l mai încăpeau zările.
Poem inclus în cartea Egometrie, Editura Limes, Colecția ARCA, 2016





POEMA PARA MI MADRE


Me preparaste el cauce de un camino
que se pareciera al que tú recibiste por dote,
bordado con cuidado, con motivos y 
                                      colores tradicionales.
Pero me acunaste en la luz de las búsquedas
y mi paso creció tan rebelde 
que ya no cabía en los horizontes.
(11.06.2015)
Poema del libro Egometría, Editorial Limes, Colección ARCA, 2016

Comentarios

Entradas populares