”Poem pentru tatăl meu”-”Poema para mi padre”de Elisabeta Boțan



Foto de mi archivo personal



POEM PENTRU TATĂL MEU



Încă mai există urme fosilizate ale pasului tău prin inima mea.

Încă se mai ascultă ecourile cântului tău care urcă la cer.
Încă mă mai cuibăresc în amintirea îmbrățișării tale
și alunec pe firul unui ”A fost o dată...”
pe tărâmul acela îndepărtat unde s-a născut floarea de cireș...
Publicat în cartea Egometrie, Editura Limes 2016



Poema para mi padre  



Aún hay huellas fosilizadas de tus pasos por mi corazón.

Aún se escuchan ecos de acordes de tu canto que sube al cielo.
Aún me estoy anidando en el recuerdo de tu abrazo
y me deslizo por el hilo de un "Érase una vez..."
en aquella tierra lejana donde nació la flor de cerezo...
(11.06.2015) 
Publicado en el libro Egometría, Editorial Limes 2016

Comentarios

Entradas populares